Thursday, September 3, 2009

PROMOSI DVD GAME PS2 SEMPENA HARI RAYA

Assalamualaikum & salam sejahtera,

Seperti yang telah diberitahu di 'posting' yang lepas, PS2 aku sudah lama rosak. Aku rasa mungkin lens yang rosak sebab habuk-habuk yang beterbangan di udara. Oleh itu, aku mengambil inisiatif ini untuk melelongkan DVD-DVD game PS2 yang aku miliki dengan harga yang murah. Pada sesiapa yang memang 'freak' game macam aku, boleh hubungi aku untuk beli antara koleksi-koleksi game yang aku ada. Penghantaran adalah melalui cara berjumpa dengan aku sendiri di rumah, atau boleh ajak aku berjumpa di mana-mana tempat berdekatan dengan rumah aku (area Klang, Subang Jaya, Shah Alam). Harga DVD yang aku jual semestinya lagi murah daripada yang dijual di kedai-kedai game.

Kemungkinan besar aku mempunyai DVD game yang sudah tidak dijual di kedai-kedai lagi, jadi janganlah lepaskan peluang untuk memiliki koleksi game PS2 yang hebat-hebat. Baru boleh jadi hardcore gamers. Di posting yang akan datang, insyaAllah aku akan ambil gambar dan membuat senarai-senarai DVD game yang aku ada. Aku akan sehabis baik senaraikan game-game yang hebat sahaja sebab kalau yang tidak hebat, kemungkinan besar sudah rosak sebab aku suka lempar DVD game yang tidak berkualiti.

Kepada sesiapa yang berminat, sila SMS aku ditalian 019-3518149. Aku harap dengan penjualan DVD game ini, aku akan mampu kumpul duit untuk beli PS3.

-THE END-

3 comments:

pian said...

aku dah xmen ps2 dah...aku men ps3..tenkiu.ahaha..

haizad said...

pian - haha...ni clearance stock la.
waaa...berape ps3 sekarang ek?
ko beli s'pore ke, m'sia punye?

Anonymous said...

huhu..aku menghabiskan game2 yg aku xabes lg..